- Kafesin karkasında Tezcan ve/veya Assan marka 275 gr/m2 cinko kaplı galvaniz saç kullanılmaktadır.
- Kafesin karkasındaki direkler 2 mm galvaniz saçtan imal edilmektedir.
- Kafesin göz üst bölmeleri 1 mm galveniz saçtan imal edilmektedir.
- Kafesin göz alt bölmeleri 1 mm galveniz saçtan imal edilmektedir.
- Kafesin göz bölmeleri 2 mm galveniz telden imal edilmektedir.
- Kafesin bant yatağım oluşturan kolonlar 1 mın galveniz saçtan imal edilınektedir.
- Kafesin bant taşıyıcı atkıları 16 mm galveniz borudan imal edilmektedir.
- Kafesin yemlik askı aparatları 2 mm galveniz saçtan imal edilmektedir.
- Kafesin yemlikleri 0,8 mm galvenizli saçtan imal edilmiştir.
- Kafesin ön direk ve arka kasaları 3 mm galvenizli saçtan imal edilmektedir.
- Kafesin ön ve arka atkıları 2 mm galvenizli saçtan imal edilmektedir.
- Kafesin gözlerinin ara bölmeleri daldırma galvenizden imal telden telden dokumadır.
- Kafesin gözlerinin kapakları daldırma galvenizden imal telden telden dokumadır.
- Kafes gözlerinin tabanları 19 mm x 19 mm gözlerinde, 2 mm kalınlığında daldırma galvenizden imal telden dokumadır.
- Yem arabalı yemleme sistemi tam otomatik olup; tamamı galvanizli sacdan üretilmiştir.
- Kafesin 2. kat yemliklerinde civciv iken yemlenebilmesi için ayarlanabilir sürgü kapağı mevcuttur.
- Özel olarak tasarlanmış yemlikler sayesinde bir günlük civcivlerin bile rahat yeme ulaşması mümkündür.
- Yem arabaları kafeslerin üzerinde bulunan raylarda 0,75 HP elektrik motorları ve ithal çelik halatlar (PVC kaplı) aracılığı ile hareket eder.
- Yemlikler, kafes sistemlerinde her kata eşit miktarda yem dağıtmak ve yemin yemlik dışına taşmasını önlemek üzere özel olarak tasarlanmıştır.
- Her göz sırasında 1 hat pvc borudan imal su hattı mevcuttur.
- Her kafes gözünde 2 adet flex, 2 adet bilyalı CLR marka nipel kullanılmaktadır.
- Her sulama hattında 1 adet CLR marka rezervuar bulunmaktadır.
- Şebekeden gelen su, rezervuarlar ile uygun basınçta suluk borularına gönderilir.
- Gübre, her katın altında bulunan ve kafes boyunca uzanan gübreyi tahliye bandına ulaştıran Polipropilen plastik gübre bandı ile taşınır.
- Kullamlan gübre bant 1 mm kalınlığındadır.
- Taşıma işleminde hareket, her 3 kat için konulmuş 1,5 hp redüktörlü motorlar ile sağlanmaktadır.
- Her katta mevcut olan sıyırıcılar ile kümes sonunda bulunan gübre tahliye bandın kusursuz olarak ulaştırılmaktadır.
- Kafesin arka kısmında gübrenin sıçramalarıyla oluşacak kirlenmeleri önlemek amaçlı muhafaza sistemi konulacaktır.
- Başlıklarda kullanılan taşıyıcı merdaneler özel kauçuk kaplamalı olup bandın kayması minimuma indirilmiştir.
- Gübre nakil konveyörleri; profil konstrüksiyon üzerinde hareketli merdaneler ile çalışan kord bezli 6mm kalınlığında kauçuk bant ve ön arka merdaneler ile 1,5 HP redüktörlü motordan mevcuttur.
- Her kata aşağı yukarı hareket ederek ulaşan lift sistemi mevcuttur.
- Otomatik yumurta toplama ünitesi galvaniz sac ve malzemeden imal edilmektedir.
- Taşıma işleminde hareket, her 3 kat için konulmuş 1,5 hp redüktörlü motorlar ile sağlanmaktadır.
- Yumurta konveyörü galvaniz sac gövdeli olarak üretilmekter.
- Konveyör motoru 0,75 HP, bez bant motoru 0,75 HP, asansör motoru 0,75 HP gücündedir.
- Bez yumurta bantları ile yumurtalar nakledilmekte ve bağlantı elemanları plastikten imal edilmektedir.
- Bez bantları antistatiktir ve toz tutmaz.
- Kafesler boyunca uzanan ve dönüş yapan yumurta bez bantları, yumurta toplama başlıkları ile hareket ettirilir.
- Her sıra sonunda yumurta bantlarını temiz tutmak amacıyla konulmuş özel fırçalar bulunmaktadır.
- Bu sistem kafes aralarına 2 kat yürüyüş yolu yapılarak oluşturulur.
- Catwalk sistemi sayesinekafeslerin üst katlarına rahatlıkla ulaşılabilir.
- Bu sistem 8 katlı kafeslerin 4 katlı kafes gibi kullanılmasına imkan sağlar.
- Tüm sistem çelik konstrüksiyon üzerine kurulur.
- Zemin ile 2. katın bağlantısı sabit bir çelik merdiven ile sağlanır.
- Bu sistemde üst ve alt katların yem arabaları ayrı ayrı calıştırılır.Yemleme için zincir yemlemeli modelde kurulabilir.